Opera Hedeland 2021

Hej alle, - så er det efter Covid-pauserne igen den tid på året 

Så igen år har vi brug for din hjælp ved
 
Parkering til Opera i Hedeland – sæt allerede nu x i kalenderen
 
Det drejer sig om dagene:  
Fredag den 6. August, 
Fredag den 13. August  
Lørdag den 14. August.  
 
Du er selvfølgelig velkommen til at hjælpe alle 3 dage, men een dag vil også være en stor og velkommen hjælp. Vi skal stille 14-16 personer som hjælpere hver af de 3 dage, der er opera i Hedeland. Opgaven er at guide gæsternes biler på plads på 2 parkeringspladser, samt hjælpe med at guide dem ud igen, når operaen er slut.
 
Under operaen vil vi spise mad, som klubben selvfølgelig sørge for, samt sørge for at der er ro på parkeringspladsen. Der vil også være rig mulighed for at opleve selve operaen. Årets forestilling er ”Rigoletto” 
 
Vi skal mødes ca. kl. 16.45 ude i Hedeland (endelig mødetidspunkt/sted/ kommer senere).
Kan du ikke nå det til 16.45, så meld dig endelig til alligevel med din mulige mødetid, da det er ok enkelte først kan møde lidt senere. Vi er færdige omkring kl. 23.45. 
 
Klubben tjener vigtige penge til gavn for ungdommen for denne opgave, så vi sætter stor pris på du/I afser tid til at hjælpe.  Uanset om du ikke har prøvet det før, håber vi meget på, du vil og kan hjælpe. Der vil være erfarne folk til at hjælpe i gang. – og du må selvfølgelig meget gerne tage din nabo med,
 
Tilbagemelding om hvilke dage du kan hjælpe - gerne hurtigst muligt, så der kan være styr på det inden sommerferien til:   Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den. 
 
–. På forhånd tak for din hjælp.
 
PS: Kan du ikke være med ude på Hedeland, men er frisk på at smøre sandwichs til vagterne, så er din hjælp også meget velkommen, Gi’ gerne et praj også til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.
 
 

Præmiefest for 2020

GREVE ATLETIK PRÆMIEFEST 

Kære alle 

Selvom 2020 (og nu også 2021) har været et mærkeligt år, har vores atleter stadig opnået nogle rigtig flotte resultater og det vil vi gerne fejre. 

Hvor: 

Greve Stadion - Udenfor på terrassen ved Cafe Langsiden 

 

Hvornår: 

Mandag d. 14. juni efter træning kl. 18.00 

 

Hvem: 

Alle – store som små. Aktive og passive medlemmer, ledere, trænere, forældre, venner, bedsteforældre, søskende osv.  

 

Grillmenu:

Vi har i år besluttet at Langsiden står for at lave maden til os.

Har I lyst til at spise med skal maden forudbestilles Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.   

 

Pris: 

20,- pr. Person – betales ved tilmelding

Mobilpay 13231 – husk mrk. med navn og gril. 

 

Jeres bestilling er først registreret, når I har fået en bekræftelse på mail.

 

Svarfrist: 

Senest mandag d.7. juni 

 

Menu: 

Pølser, kalve koteletter, Bearnaisesauce, 2 slags sommersalater, 2 slags kartofler.

Drikkevarer købes separat

 

Hvad er en Præmiefest?  

Det er et arrangement hvor vi hylder vores atleter - store som små, nye som gamle, for deres flotte resultater i 2020.

Normalt holdes præmiefesten i slut januar, men ligesom alt andet, er det i år udsat, og lidt anderledes end det vi plejer.

Hvad sker der? Atleterne kan få point nåle (fra point de automatisk optjener til stævnerne), pokaler, “årets bedste” resultat på årgangen i de forskellige discipliner, en t-shirt hvis de har lavet en klubrekord osv. 

Har du ikke været til stævne i 2020, eller er du helt ny, så kom alligevel. Du kan hygge med dine træningskammerater og møde alle os andre fra klubben.  

For vi glæder os så meget til endelig at fejre resultaterne for 2020.  

Har I spørgsmål, så tag endelig fat i jeres trænere, mail til Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den.   

Eller ring/sms Tenna 61286622, så skal jeg prøve at besvare på bedste vis 😊   

Vindsprint

Søndag d. 23. maj holder vi årets først Vindsprint stævne.
Åbent for deltagelse fra andre klubber.
 

Stangspringsanlægget

Så er der heldigvis gang i renoveringen af vores stangspringsanlæg, som vi har savnet siden det brændte ned lige inden jul. De har kun været i gang i lidt over en uge og de er allerede nået langt.
Stang3Stang4

Hjælp til EM i fodbold

Vi er blevet spurgt om, Greve Atletik kan hjælpe under EM i fodbold. Det drejer sig om 4 kampe, hvor vi skal hjælpe med at få parkeret de busser, som kommer med tilskuere til kampene. Når busserne kommer, så skal vi hjælpe med at anvise dem en plads på Jagtvej og Strand Boulevarden. Vi er blevet spurgt om, Greve Atletik kan hjælpe under EM i fodbold. Det drejer sig om 4 kampe, hvor vi skal hjælpe med at få parkeret de busser, som kommer med tilskuere til kampene. Når busserne kommer, så skal vi hjælpe med at anvise dem en plads på Jagtvej og Strand Boulevarden. 
 
De 4 kampe er :
12. juni Danmark Finland
17. juni Danmark Belgien
21. juni Danmark Rusland
28. juni 1/16 finale

Læs mere: Hjælp til EM i fodbold

Virtuelt generalforsamling den 21. april

Onsdag den 21.april kl. 19:30 afholder Greve atletik generalforsamling. Dette vil i år ske virtuelt. Dvs. hvis man skal deltage i generalforsamlingen, så skal man kontakte Thomas Anderssen via mail på Denne e-mail adresse bliver beskyttet mod spambots. Du skal have JavaScript aktiveret for at vise den., hvor man så får et link, som man så skal logge sig på. 

Vi opfordrer alle medlemmer, både aktive og passive, forældre, samt mennesker med tilknytning til klubben til at deltage. Generalforsamlingen forventes ikke at tage mere end et par timer, så det skulle ikke blive en midnatsforestilling. I ugen op til generalforsamlingen fra ca. den 14. så vil dem som har tilmeldt sig generalforsamlingen få tilsendt regnskab, budget, årsberetning og vedtægtsændringer, så man kan forberede sig på dette inden mødet. 

Dagsordnen er:

1. Valg af dirigent.
2. Valg af 2 stemmetællere.
3. Bestyrelsens og udvalgenes beretning

           Formanden (Thomas Andersson)
           Mastersudvalget (Inge Faldager)
           Statistikudvalget (Morten Larsen)
           Stævneudvalget (Morten Larsen)
           Talentudvalget (Keyvan/Kim)

4. Fremlæggelse af årsregnskab.
5. Indkomne forslag. Skal være indsendt 8 dage før
6. Vedtagelse af næste års budget..
7. Valg af bestyrelsesmedlemmer, samt evt. udvalg.
     a. Lige år: Formand og 3 bestyrelsesmedlem er på valg
     b. Ulige år: Kasserer og 3 bestyrelsesmedlemmer er på valg.

  1. Inge Faldager er villig til genvalg
  2. Joachim Larsen er villig til genvalg..
  3. Keyvan Rasmussen er villig til genvalg.
  4. Kai Gustavsen (kasserer) ønsker ikke genvalg.
    Bestyrelsen foreslår Tenna Miklasz-Pedersen, som bestyrelsesmedlem
    Derudover foreslår bestyrelsen, at man vælger Lone Andersen som Regnskabsfører, som ikke er medlem af bestyrelsen.
  • Valg af revisor (Glenn Jespersen)
  • Valg af revisor suppleant (Vakant)

8. Eventuelt.

Med venlig hilsen

Bestyrelsen

Sommertræning starter efter påske

Så går sommertræningen snart igang udendørs. Vi starter lige efter påske, og første træningsdag er onsdag den 7. april.ungdom

De yngste har første træningsdag mandag den 12. april.
Træningstider er som tidligere, men bemærk, at vi endnu ikke må være i klubhuset, og der er følgende retningsliner:
  • At man overholder det til enhver tid gældende forsamlingsforbud 
  • At man så vidt muligt skal holde afstand
  • At man skal have stor fokus på håndhygiejne.
  • At man begrænser fysisk kontakt
  • At man ikke hoster eller nyser på andre
  • At man skal holde sig hjemme, hvis man er sløj
 
 Sommertræning:

Træningen foregår på Greve stadion:

  Sommertræning
Alder Årgang Mandag Tirsdag Onsdag Torsdag
Senior -03 18.00-20.00   17.30-19.30 18.00-20.00
16-17år '05-'04
15år '06
14år '07 16.30-18.00
13år '08 16.30-18.00
11-12år '10-'09  
10år '11 16.30-18.00
5-9år '16-'12  
Løbetræning Alle 17.45-19.00   17.30-19.00  
Sprintgruppe     18.00-20.00    

Underkategorier