Opera Hedeland 2021
Så igen år har vi brug for din hjælp ved
Præmiefest for 2020
GREVE ATLETIK PRÆMIEFEST
Kære alle
Selvom 2020 (og nu også 2021) har været et mærkeligt år, har vores atleter stadig opnået nogle rigtig flotte resultater og det vil vi gerne fejre.
Hvor: |
Greve Stadion - Udenfor på terrassen ved Cafe Langsiden |
Hvornår: |
Mandag d. 14. juni efter træning kl. 18.00 |
Hvem: |
Alle – store som små. Aktive og passive medlemmer, ledere, trænere, forældre, venner, bedsteforældre, søskende osv. |
Grillmenu: |
Vi har i år besluttet at Langsiden står for at lave maden til os. Har I lyst til at spise med skal maden forudbestilles på |
Pris: |
20,- pr. Person – betales ved tilmelding Mobilpay 13231 – husk mrk. med navn og gril. |
Jeres bestilling er først registreret, når I har fået en bekræftelse på mail. |
|
Svarfrist: |
Senest mandag d.7. juni |
Menu: |
Pølser, kalve koteletter, Bearnaisesauce, 2 slags sommersalater, 2 slags kartofler. Drikkevarer købes separat |
Hvad er en Præmiefest?
Det er et arrangement hvor vi hylder vores atleter - store som små, nye som gamle, for deres flotte resultater i 2020.
Normalt holdes præmiefesten i slut januar, men ligesom alt andet, er det i år udsat, og lidt anderledes end det vi plejer.
Hvad sker der? Atleterne kan få point nåle (fra point de automatisk optjener til stævnerne), pokaler, “årets bedste” resultat på årgangen i de forskellige discipliner, en t-shirt hvis de har lavet en klubrekord osv.
Har du ikke været til stævne i 2020, eller er du helt ny, så kom alligevel. Du kan hygge med dine træningskammerater og møde alle os andre fra klubben.
For vi glæder os så meget til endelig at fejre resultaterne for 2020.
Har I spørgsmål, så tag endelig fat i jeres trænere, mail til
Eller ring/sms Tenna 61286622, så skal jeg prøve at besvare på bedste vis ????
Vindsprint
Stangspringsanlægget
Hjælp til EM i fodbold
Virtuelt generalforsamling den 21. april
Onsdag den 21.april kl. 19:30 afholder Greve atletik generalforsamling. Dette vil i år ske virtuelt. Dvs. hvis man skal deltage i generalforsamlingen, så skal man kontakte Thomas Anderssen via mail på
Vi opfordrer alle medlemmer, både aktive og passive, forældre, samt mennesker med tilknytning til klubben til at deltage. Generalforsamlingen forventes ikke at tage mere end et par timer, så det skulle ikke blive en midnatsforestilling. I ugen op til generalforsamlingen fra ca. den 14. så vil dem som har tilmeldt sig generalforsamlingen få tilsendt regnskab, budget, årsberetning og vedtægtsændringer, så man kan forberede sig på dette inden mødet.
Dagsordnen er:
1. Valg af dirigent.
2. Valg af 2 stemmetællere.
3. Bestyrelsens og udvalgenes beretning
Formanden (Thomas Andersson)
Mastersudvalget (Inge Faldager)
Statistikudvalget (Morten Larsen)
Stævneudvalget (Morten Larsen)
Talentudvalget (Keyvan/Kim)
4. Fremlæggelse af årsregnskab.
5. Indkomne forslag. Skal være indsendt 8 dage før
6. Vedtagelse af næste års budget..
7. Valg af bestyrelsesmedlemmer, samt evt. udvalg.
a. Lige år: Formand og 3 bestyrelsesmedlem er på valg
b. Ulige år: Kasserer og 3 bestyrelsesmedlemmer er på valg.
- Inge Faldager er villig til genvalg
- Joachim Larsen er villig til genvalg..
- Keyvan Rasmussen er villig til genvalg.
- Kai Gustavsen (kasserer) ønsker ikke genvalg.
Bestyrelsen foreslår Tenna Miklasz-Pedersen, som bestyrelsesmedlem
Derudover foreslår bestyrelsen, at man vælger Lone Andersen som Regnskabsfører, som ikke er medlem af bestyrelsen.
- Valg af revisor (Glenn Jespersen)
- Valg af revisor suppleant (Vakant)
8. Eventuelt.
Med venlig hilsen
Bestyrelsen
Side 13 ud af 40