Vindsprint 1
Der har være større tilmelding, end det vejledende tidsskema kunne rumme, så tidsskemaet er ændret lidt.
BEMÆRK:
For at prøve at undgå tomme baner og kunne seede mest optimalt, har vi valgt at der er afkrydsning.
Derfor husk at krydse af når I ved om I løber.
Link til afkrydsning kan også findes på iMars.dk
Til info afholder vi samtidig mangekamp, så der er mere liv på stadion end normalt når vi afholder Vindsprint.
Afbud:
Det vigtigt at I melder afbud hvis I ikke løber.
Under stævnet – kan det gøres til en af dommerne.
Inden stævnet – sendes afbud på mail.
Efter første løb – husk at melde til en af dommerne om I løber andet løb.
Seedning:
- Heat - seedes efter tider. Hurtigste heat løber sidst.
- Baner – seedes bedst i midterbaner
Café - lukket!
Cafe Langsiden er desværre lukket. Medbring derfor selv mad.
Vi har vores lille bod åben, hvor der er mulighed for at købe lidt vand, sodavand, toast, te, kaffe og måske kage.
Ellers er der ikke langt (i bil) til Greve Centeret eller Waves.
Tidsskema:
11:45 100m Mænd
12:05 100m Kvinder
12:25 100m hæk + 80m hæk
12:30 Længde Kvinder
12:55 100m Mænd (finale for alle)
13:10 100m Kvinder (finale for alle)
13:25 100m hæk + 80m hæk (finale for alle)
13:40 400m Mænd
13:50 Længde Mænd
13:50 400m Kvinder
14:20 200m Mænd
14:35 200m Kvinder
Tilmelding frem til 18, maj, derefter er det muligt at eftertilmelde mod dobbelt startgebyr.
Seedning:
- Heat - seedes efter tider. Hurtigste heat løber sidst.
- Baner – seedes i vifte med hurtigste på midter bane.
- Når alle i et løb, har meldt om de løber, så seeder vi løbet. Så jo hurtigere I har givet besked, jo hurtigere kan vi seede ;)
Afbud:
- For at kunne seede optimalt, er det vigtigt at I melder afbud hvis I ikke løber.
- Under stævnet – kan det gøres til en af dommerne.
Afkrydsning/tilkendegivelse:
- Vi opfordre til at I i god tid melder om I løber. Dette kan gøres elektronisk eller til en af dommerne, som noterer det. Herved kan vi hurtigere offentligøre bane og heat fordeling
Startlister og resultater:
Betaling:
- Fælles opkrævning pr klub sendes til kontaktperson efter stævnet.